2015 8 spalio

E-rinkodaros strategija

Siekiant sėkmės ir pergalių rinkoje, verslas reikalauja sėkmingos internetinės rinkodaros strategijos. Taip yra todėl, kad vartotojas, potencialus pirkėjas, dažniausiai informacijos ieško internete. Tai reiškia – gera internetinio marketingo strategija padeda padidinti pardavimus.
Viskas ko Jums reikia, tai sukurti galimybę Jūsų klientui pastebėti Jus internete bei patraukliai pristatyti ir parduoti savo prekes/paslaugas.  Skamba paprastai? Ne. Viskas prasideda nuo e-rinkodaros strategijos.
Kuriant glaustą rinkodaros strategiją pradėkite nuo auditorijos. Tai leis aiškiai suprasti, ką norite pasiekti, kaip planuojate tai pasiekti ir kokių konkrečių veiksmų reikės imtis norint tai pasiekti.
Mes, išnalizavę Jūsų įmonę bei pažvelgę iš šalies, galėsime Jums padėti atsakyti į klausimus:
  • kokį tikslinį Jūsų produktų vartotoją galima pasiekti internetu;
  • kas yra Jūsų pagrindiniai konkurentai internetinėję erdvėje;
  • kokia yra Jūsų užimamos rinkos dalis bei kiek ir į kokius e-rinkodarai komunikacijos kanalus labiausiai verta skirti lėšas;
  • galiausiai – koks yra e-rinkodaros priemonių atsiperkamumas.
Remiantis atsakymais parengsime Jūsų įmonei internetinės rinkodaros strategiją.
Internetas – tai įrankis. Patikėkite jo valdymą profesionalams ir pasieksite ženklių rezultatų.