Internetinis marketingas yra pagrindinis elementas kuriant sėkmingą e-verslo marketingo strategiją didelėms ir mažoms kompanijoms. Internetinis marketingas leidžia Lietuvos ir bet kokios šalies verslui konkuruoti tarptautinėse rinkose sutaupant lėšas, skirtas tradicinei reklamai.
E-rinkodaros darbas skirstomas į 4 etapus:
- Aiškios ir konkrečios e-rinkodaros strategijos parengimas (plačiau apie tai E-rinkodaros strategija)
- E-rinkodaros veiksmų planas
Rinkodaros planavimas vykdomas pasitelkiant „Minčių šturmo“ sesijas, kurių metu su Jumis kartu generuojame idėjas, jas aptariame ir sudarome trumpalaikį (1-3 mėn) ir ilgalaikį (iki metų) internetinės rinkodaros planą, komunikacijos tinklelį ir numatome preliminarias priemones. Planavimo metu – išgryninsime pagrindines Jūsų įmonės veiklos kryptis ir konkurencinio pranašumo strategijas. - E-rinkodaros priemonės
Kai numatytai strategija yra paruoštas rinkodaros veiksmų planas, Rengiame ir administruojame šias e-rinkodaros priemones:- Interneto svetainės kūrimas
- Mobiliųjų aplikacijų kūrimas
- Firminio stiliaus kūrimas
- SEO – optimizavimas paieškos sistemoms
- Google Adwords, remarketingo kampanijos
- Socialinės rinkodaros kampanijos
- Internetinės žiniasklaidos planavimas ir pirkimas;
- Blogų kūrimas ir informacijos komunikavimas per Lietuvos bei užsienio partnerių blogus.
- Turinio kūrimas
Jūsų Rinkodaros kampanijai patys arba su partnerių pagalba kuriame turinį:- Interneto svetainės tekstai, produktų aprašymai;
- Straipsniai, pranešimai spaudai;
- Profesionalios foto galerijos
- 3D foto turai;
- Pristatomieji video klipai;