2015 spalio 8

E-rinkodaros kampanijos

Internetinis marketingas yra pagrindinis elementas kuriant sėkmingą e-verslo marketingo strategiją didelėms ir mažoms kompanijoms. Internetinis marketingas leidžia Lietuvos ir bet kokios šalies verslui konkuruoti tarptautinėse rinkose sutaupant lėšas, skirtas tradicinei reklamai.

E-rinkodaros darbas skirstomas į 4 etapus:

  1. Aiškios ir konkrečios e-rinkodaros strategijos parengimas (plačiau apie tai E-rinkodaros strategija)
  2. E-rinkodaros veiksmų planas
    Rinkodaros planavimas vykdomas pasitelkiant „Minčių šturmo“ sesijas, kurių metu su Jumis kartu generuojame idėjas, jas aptariame ir sudarome trumpalaikį (1-3 mėn) ir ilgalaikį (iki metų) internetinės rinkodaros planą, komunikacijos tinklelį ir numatome preliminarias priemones. Planavimo metu – išgryninsime pagrindines Jūsų įmonės veiklos kryptis ir konkurencinio pranašumo strategijas.
  3. E-rinkodaros priemonės
    Kai numatytai strategija yra paruoštas rinkodaros veiksmų planas, Rengiame ir administruojame šias e-rinkodaros priemones:

    • Interneto svetainės kūrimas
    • Mobiliųjų aplikacijų kūrimas
    • Firminio stiliaus kūrimas
    • SEO – optimizavimas paieškos sistemoms
    • Google Adwords, remarketingo kampanijos
    • Socialinės rinkodaros kampanijos
    • Internetinės žiniasklaidos planavimas ir pirkimas;
    • Blogų kūrimas ir informacijos komunikavimas per Lietuvos bei užsienio partnerių blogus.
  4. Turinio kūrimas
    Jūsų Rinkodaros kampanijai patys arba su partnerių pagalba kuriame turinį:

    • Interneto svetainės tekstai, produktų aprašymai;
    • Straipsniai, pranešimai spaudai;
    • Profesionalios foto galerijos
    • 3D foto turai;
    • Pristatomieji video klipai;